Ki kezeli az oldal használatakor megadott adatait?
Az oldal használatakor az Ön által megadott adatokat a Dogdom International Limited (Copthorne Business Suite, Copthorne Way, Copthorne, RH10 3PG, United Kingdom) kezeli.
A személyes adatok kezelésével kapcsolatos kérdések, panaszok esetében itt tud kapcsolatba lépni velünk.
Milyen személyes adatait kezeljük és miért?
Fontos, hogy a bankkártya adatait nem tároljuk. A bankkártyás tranzakciókat egy harmadik fél, a Paylike rendszere kezeli.
Az adatait kizárólag csak a fent felsorolt esetekben kezeljük és kizárólag arra a célra, amelyre megadta őket. (Tehát például ha nem iratkozik fel hírlevélre, nem fogjuk a regisztrációhoz kapcsolattartásra megadott e-mail címen ajánlatokkal bombázni.)
A weboldal használatakor Ön az alábbi esetekben, az alábbi meghatározott célokkal adja meg személyes adatait további felhasználásra:
- Webinár előadásra történő regisztrációkor a megadott számlázási adatokat a szerződés létesítése, a számla kiállítása és a szerződés teljesítésével összefüggő kapcsolattartás céljából használjuk.
- Amikor hozzájárulásával kéri, hogy hírlevelet küldjünk Önnek. Ekkor az email címét és a keresztnevét tároljuk. Utóbbira azért van szükség, hogy ne névtelen személyeknek címezzük az értesítéseket, ajánlatokat.
- Amikor felhasználói fiókot hoz létre azért, hogy a további vásárlásokat kényelmesen véghez tudja vinni, át tudja tekinteni korábbi megrendeléseit és könnyebben hozzáférjen a kiállított számlákhoz.
- Amikor a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kapcsolatba lép velünk.
- Az oldal használatával az Ön eszközére kis programkódok töltődnek le. Ezeket hívjuk cookie-nak. Ezek közül vannak olyanok, amelyek elengedhetetlenek a weboldal stabil, biztonságos működéséhez. És vannak olyanok is, amelyek csak az Ön hozzájárulása esetében kerülnek használatra. Ezek a marketingcélra és az elemzésekhez kapcsolódó cookie-k. A cookie beállításokat (hogy melyiket engedélyezi és tiltja) bármikor módosíthatja itt az oldal használata során.
Mennyi ideig kezeljük az Ön személyes adatait?
- Az előadásra való jelentkezés miatt történő adatkezelések esetében (számla kiállítás, szerződés teljesítésének igazolása, kapcsolattartás) az adatokat törvényi kötelezettség miatt 7 évig meg kell őrizzük.
- A hírlevél küldés esetében a hírlevél alján található linkre kattintva bármikor kérheti, hogy a továbbiakban hírekkel és ajánlatokkal ne keressük. Ekkor keresztnevét, valamit e-mail címét a hírlevélküldő rendszer a leiratkozáskor törli.
- A felhasználói fiók esetében kezelt adatok teljes mértékben megegyeznek azokkal, amelyeket az előadásra való regisztrációkor megad. Így ezeket az adatokat is 7 évig meg kell őrizzük. Az inaktív fiókokat a 7 év leteltével automatikusan töröljük.
- A kapcsolatfelvételkor megadott adatai esetében az adatmegőrzés ideje attól függ, hogy milyen témában keresett meg minket. Ez fogja meghatározni, hogy az üzenetét mennyi ideig tároljuk. Amennyiben ez a szerződések teljesítéséhez köthető, akkor úgyszintén 7 évig tároljuk. Az e-mail fiókok esetében az egyéb üzeneteket a megválaszolásukat követően töröljük.
- Mindamellett, hogy Ön bármikor szabályozhatja az oldal által működéséhez nem elengedhetetlen cookie-kat és visszavonhatja a korábbi engedélyeket ezen az oldalon, lehetősége van ezeket bármikor törölni is. Erről az adott böngésző típusától függően itt talál magyar nyelvű leírást: Chrome, Firefox, Edge.
Kik férnek még hozzá az adatokhoz?
A személyes adatok kezelése során kiemelt figyelmet szentelünk a legkörültekintőbb fizikai tárolásra és feldolgozásra, hogy az adatai illetéktelen személyhez ne kerüljenek. A szoftvereket folyamatosan frissítjük, az adatbázisokat megfelelő technikai védelemmel látjuk el. A használt rendszerek mindegyikénél kétlépcsős felhasználói azonosítást alkalmazunk.
A regisztrációs rendszert és a folyamatokat úgy alakítottuk ki, hogy az zárt legyen, minél több feladatot saját magunk el tudjunk végezni és rajtunk kívül minimális legyen azon egyéb szervezetek száma, amelyek az Ön adatait felhasználják.
Az alábbi esetekben kezeli az Ön adatait harmadik fél:
- A bankkártya tranzakciók a Paylike rendszerén keresztül valósulnak meg.
- A webinár előadásait a Zoom webinar add-on rendszerén keresztül bonyolítjuk le. A Zoom rendszerében – a technikai követelményeknek megfelelően – az Ön teljes nevét és az e-mail címét adjuk meg. Ezen adatok alapján készül el az Ön egyedi azonosítója, így kerülnek kiküldésre az előadáshoz kapcsolódó értesítő e-mailek, illetve hozzáférést is ez alapján tudunk biztosítani a rögzített előadásokhoz.
- Amennyiben feliratkozott hírlevelünkre, a leiratkozásig az e-mail címek tárolását és a hírlevelek kiküldését a MailChimp rendszerén keresztül végezzük.
- A NAK által akkreditált előadás vagy kurzus esetében, a kreditpontszám jóváírása céljából, a szükséges adatait megküldjük a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara felé az éppen hatályos eljárási rend szerint.
A személyes adataihoz fűződő jogai
Fontos tudnia, hogy személyes adatai kezelésével kapcsolatban Önnek az alábbi jogai vannak:
Hozzáféréshez való jog: Az Önről tárolt személyes adatait bármikor kikérheti, azokba betekintést nyerhet.
Helyesbítéshez való jog: Az Önről tárolt adatokat minden esetben a valóságnak megfelelő tartalommal tároljuk. Adatváltozás esetében a tájékoztatását követően az adatmódosításokat haladéktalanul megtesszük.
Törléshez való jog: Az adatait kizárólag a fent megjelölt időtartamig és az ismertetett okok miatt tároljuk. Amennyiben úgy gondolja, hogy adatait jogtalanul kezeljük, és kéri adatainak törlését, ennek kérvényezését írásban bármikor megteheti felénk. A bejelentését kiemelt fontossággal fogjuk felülvizsgálni.
Adatkezelés korlátozása: Amennyiben Önben felmerül annak gyanúja, hogy az Önt érintő személyes adatokat jogellenesen kezeljük, a helyzet tisztázásáig írásban kérheti az adatai kezelésének korlátozását.
Adathordozhatósághoz való jog: Amennyiben kéri az általunk Önről tárolt személyes adatainak másolatát, úgy azokat elektronikus formában megküldjük.
Hol lehet panaszt tenni?
Amennyiben úgy gondolja, hogy személyes adatait nem megfelelően kezeljük vagy kérdése van és megkeres minket, minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy ezt záros határidőn belül megoldjuk. Az itt található űrlapon keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot.
Amennyiben hatósághoz kíván fordulni, úgy az adatait kezelő Dogdom International Limited felett közvetlen hatósági jogkörrel bíró szervezet az Information Commissioner’s Office (ICO).
Tekintve, hogy a webinár előadásai és a weboldal nyelve is magyar, nem szeretnénk senki jogai érvényesítése elé akadályt görgetni azzal, hogy egy angol hatóság felé tud bejelentést tenni. Amennyiben a magyarországi adatvédelmi hatóság részéről kapunk megkeresést, minden körülmények között együtt fogunk működni. A magyar hatósághoz tartozó elérhetőségek:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C
telefonszám: +36 (1) 3911400
email cím:ugyfelszolgalat@naih.hu
London, 2024. augusztus 1.